objednání hotline: 731 977 671

HILT Laser

HILT laser

Laserová terapie se v medicíně využívá již mnoho desetiletí, a tak jsou její biostimulační a léčebné účinky dostatečně prokázané. Výraz biostimulační znamená schopnost stimulovat růst tkáně a její obnovu na buněčné úrovni. Laserové světlo lze díky jeho monochromatickému a souvislému charakteru přesně nastavit a definovat tak předem jeho chování. Vlnové délky 810 a 980 nm a 1064 nm jsou specifické vysokým účinkem na biologické chromofory. To umožňuje maximální terapeutický účinek bez ozařování okolní oblasti. Maximální výkon až 12 W umožnuje výjimečně hluboký průnik laserového světla do tkání. Léčení vysoce výkonovým laserem představuje vysoce efektivní léčbu bez vedlejších účinků, která může být zacílena na libovolné bolestivé místo těla.

HILT laser - indikace

Nejčastějšími indikacemi k léčbě vysokovýkonným laserem je bolest ramenního kloubu, tenisový či oštěpařský loket, bolesti bederní páteře, bolesti kyčlí, kolen. Léčit je možné i bolesti Achillovy šlachy, bolestivých pat a dalších onemocnění pohybového ústrojí.
Léčení probíhá obvykle v 4 – 6 cyklech s dobou trvání cca 5 minut a je zcela bezbolestné.

HILT laser v naší ambulanci

V naší ordinaci používáme moderní vysokovýkonný laserový přístroj od firmy Zimmer.
Léčení vysokovýkonným laserem není hrazeno zdravotními pojišťovnami a jeden léčebný cyklus stojí 500 Kč.

Office Address

123/A, Miranda City Likaoli